مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-06پزشكي

چاپ مقاله مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل در مجله بین المللی BURNS انگلستان


سرپرست مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: مقاله طرح پژوهشی مرکز رشد واحدهای فناوری فرآورده های گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی استان اردبیل در مجله بین المللی BURNS انگلستان به چاپ رسید.

- ایسنا/اردبیل سرپرست مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: مقاله طرح پژوهشی مرکز رشد واحدهای فناوری فرآورده های گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی استان اردبیل در مجله بین المللی BURNS انگلستان به چاپ رسید.

مهران اوچی اردبیلی 14 مهر با بیان این مطلب اظهار کرد: این طرح مربوط به پماد گیاهی ترمیم کننده زخم و سوختگی است که از سوی دکتر سعید ناصری، مدیر شرکت فناور شفا درمان پاک داروی سبز ارائه گردیده و پس از کسب مجوزهای شورای فناوری، در مرکز رشد استقرار یافته است.

وی افزود: این پماد که به صورت یک ترکیب گیاهی است تمامی آزمون های لازم را برای اثبات اثرات ترمیمی و ضد عفونت در زخم ها و سوختگی گذرانده و با بهترین نتایج به صورت مقاله پژوهشی در مجله بین المللی اختصاصی سوختگی و زخم BURNS کشور انگلستان با نمایه ISI پذیرش و چاپ شده است.

عضو هیات علمی جهاددانسشگاهی ادامه داد: این پماد گیاهی خواص ترمیمی خود را با بهره گیری از عصاره های طبیعی نظیر لاوسون و امگا 3 به بهترین نحو انجام داده و برای سوختگی های درجه یک و دو عمیق کاملا مناسب می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ مقاله مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل در مجله بین المللی BURNS انگلستان

چاپ مقاله مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل در مجله بین المللی BURNS انگلستان